Mysdag!

Åkte ju t Åmål förut för å luncha mä Carro, de va skit kul å ses igen! :D Vi har int träffats på typ två månader eller nått. Så vi hade lite å prate om ;) Haha ja jävlar va kul vi hade! Sen gick vi t Folkuniversitetet å så fick jag prate mä min coach å de va positivt :) Känns som om de kommer å hände mer där än på de andre ställe iaf ;) Haha! När jag kom hem så gick jag ner t Lollo å så åt vi mat, potäter å fläskfilé! Gött vare! :) Sen följde ho mä mig hem så kolla vi på Bygglöv. Men nu ska jag säge gonatt för idag så höres vi imörra

 

Puss*



Kommentarer
Lollo

Ja du får komma å äta middag igen te helga eller nö, å nörda lite spel haha :)

Svar: De får vi göre om :)
Johanna Hauland

2013-01-16 @ 19:20:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0